Söndag morgon

Hejsan.. Igår så beställde vi mat.. Och det var verkligen inte gott.. Ingen kebab sås eller nått.. Sen eter det gick jag och Tina till centrum och handlade lite gott =).. Sen gick vi hem till Tina Och hon lagade mat =).. Sen så satt vi och prata en hel del sen så kolla vi på The uggly truth... Ass bra film.. Sen efter den så drog vi till Timmy en sväng.. Kollade på en skräckfilm =).. Den var bra och ingen undertext på den heller men jag fattade ändå =).. Sen vid typ 5 så gick vi hem till Tina igen.. Timmy och vi satt och snackade massor efter filmen.. Sen så drog jag och Tina hem till henne igen.. Satt och prata massa och det.. Sen så satte vi på en film vid typ halv 8 jag somnade som en stock.. Ställde larmet på 10.. Och mamma förstår inte hur jag kan vara så pigg när jag bara sovit 2 timmar och igår typ bra 4.5 timmar... Hehe.. Fattar inte jag heller hur jag kan vara så pigg men är väll övertrött eller nått.. Iallafall så träffa jag på Anna Maja nu på morgonen hon var ute med sina bushundar =).. Jätte söta är dom.. Jag ska snart ut med Tess en snabbsväng.. Sen i eftermiddag ska jag åka till Gustaf =)... Sover där tills imorrn.. Sen imorrn så är det soc möte.. Hehe se om dom kan skaffa gym kort åt mig och det =).. Hehe.. Är fan riktigt trött i kroppen känner jag.. Orkar typ inte göra någonting.. Men vill inte sova nu för då lär jag inte kunna sova ikväll.. Och det vill jag kunnde göra faktiskt.. Ska väll klä på mig ytterklädderna och gå ut en sväng med Tess.. Hehe.. Hoppas på massa myss ikväll med Gustaf =).. Eller det ska bli massa myss har jag bestämmt haha.. Nej nu ska jag väl gå.. Kan skriva mer sen idag eller nått om jag orkar.. Hehe.. puss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!