Söndag och mår skit

Vaknade upp i Kimberlys säng imorse.. Sov så dåligt inatt.. Vaknade om vartannat.. Grät som fan igår innan jag kunde somna.. Det känns som om det fortfarande är vi två.. Fast jag vet innnerst inne att det inte är så.. Fast i mina ögon kommer det alltid vara du och jag och du kommer alltid vara min! Jag älskar dig mest av allt! Vill inget annat än att du ska komma tillbaka till mig! På onsdag eller Torsdag ses vi men jag hoppas det blir på onsdag! Jag älskar dig mest av allting! Du är mitt allt! Jag älskar dig mest av allt Gustaf Emanuel Danielsson!

Vet inte vad som händer idag.. Ingenting.. Kommer ju säkert gråta omvartannat också.. Fan det är så jävla jobbigt!! Vill inte att det ska vara sant! Vill bara att du ska komma och säga att det är du och jag och att det inte är slut!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!