Söndag tråkdag

Idag vakna jag av att hundarna bråka precis bredvid mig.. Tack så mycket.. Sen har jag inte alls gjort mycket kollat på tv.. Gick ut med Rulta först sen Daisy.. Hehe.. Fan vilket tråkigt väder det är idag då! .. Fy fan.. Redan typ mörkt och det.. Och klockan är inte alls mycket.. Imorn blir det att åka hem till mamma sen på Tisdag blir det ut till Gustaf =).. Hoppas även att min bror inte glömmer bort och lägga över bilderna nu från hans tjejs bärbara dator innan han drar och jobbar.. Ska ju köpa den av henne =).. En liten rosa bärbar dator =).. Jätte gullig är den =).. Hehe så får hoppas han inte glömmer det nu.. Idag vet jag inte vad som händer.. Ingenting.. Finns inte mycket att göra!.. Blir cp av detta väder.. Längtar tills på Tisdag med.. Fast det e ju bara 2 nätter kvar så e det ju Tisdag =).. Och då får jag träffa min lilla ängel igen =)... Fan så tråk.. Kan någon säga vad man kan göra? Hehe.. Nej blir att dra och kolla tv nu.. Vi skulle även skjutsa hem David sen.. Aja.. Skriver mer sen ! Puss

Förut så skjutasde vi in David han jobbar ju imorn.. Och jag är ledig Måndag Tisdag och Onsdag =)=).. Och ska ju till Gustaf på Tisdag.. Det är snart jullov med.. Bara 3 veckor kvar om man ej räknar med den som kommer... Skönt.. Fast jag får ju inget studiebidrag denna månad och blir återbetallningsskylldig 500 för förra månaden konstigt :O.. Men men.. Funderar starkt på att söka till Moaskolan istället.. Hehe.. Imorn så blir det att gå upp tidigt.. Skulle skjutsa Macke till tåget han ska ju åka och jobba.. Jag skulle även få datorn imorn =).. Dom håller på att lägga över bilderna nu =).. Tar 3 timmar :O.. Haha mycket bilder kan man ju säga.. Hehe.. Kollar lite halvt på Shooter någon film på 4:an har redan sett den för ett tag sen med min ängel Gustaf =).. Hehe.. Men men jag tror det blir bra endå.. hehe finns ju inget annat att kolla på.. Och tråkig Söndag har det med varit för den delen.. Hehe.. Får se vad det blir imorn.. Ska väll kanske till mamma tror jag.. Får som sagt se vad som händer och sker.. Hehe.. Nej nu ska jag gå och kolla lite på tv:n igen.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!