Tisdag v 35

Idag vakna jag oxå upp bredvid älsklingen.. Fast han drog till jobbet.. Jag kanske ska stanna tills imorn.. Får se vad som händer.. Myspys iaf igår också.. Kolla på Deadwood några avsnitt.. Nu fick jag ett sms av Älsklingen att han hade tänkt och spela och åka till Timmy ikväll.. Men men... Får väl sova hemma då :/... Pusspuss

Tuva kom in förut till Gustaf när jag satt vid datan.. Sen ropar Jenny på mig.. Går ner och frågar vad hon vill.. Och hon drog med mig ut för att kratta löv :P.. Sköj när man är fler =).. Nu sitter jag hemma hos pappa.. Ska inte göra ett skit! Imorn blir det rätt mycket hela dagen.. Först skola.. Sen utvecklingssamtal sen träffa kontaktpersonen sen möte på soc :P.. Hehe.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!