Tisdag vecka 46

Var inte i skolan igår och inte idag heller.. Igår så gjorde jag inte så mycket.. Var på pappas jobb en sväng.. Gustaf skjutsade mig ditt.. Sen så åkte jag hem till mamma.. Satte mig vid datan.. Sen på kvällen så följde jag med Macke och mamma upp till Centrum.. Handlade lite gott =).. Sen följde jag med Macke hem.. Erica var trött så hon gick och sov.. Och jag och Macke kollade på Mumien! =).. Riktigt bra film faktiskt =).. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer.. Ingenting tror jag.. Vill träffa Gustaf! Pusspuss

Följde med Carro till centrum förut.. Vi pantade lite.. Vi skulle höras av senare och det när hon slutat jobbet<3
// Liina
Kommentarer
Postat av: //E

ja trött va ja minsann! du vet ju varför också!=D

2009-11-10 @ 18:31:13
Postat av: lina

jag vet varför =).. Spännande=)

2009-11-10 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!