Tisdags kväll

Hejsan.. Kollade på Wallander läckan förut och den var ass bra tycker jag.. Hehe.. Sen så kolla jag på en annan film som handla om en kille som var besatt av att leta reda på djur som hade försvunnit..  Sevärld film eller rättare sagt ass rolig film men vart nästan irriterad ibland på poliserna som var med i filmen..  *HAHA*.. Men den var bra.. Sen så kom pappa och lämnade Pan Pizza till mig =).. Åt en sån sen så börja jag kolla på American Dad.. Men sen typ när jag sett 5 min av den så kommer Gustaf hem och stänger av det.. Snällt.. Haha..  Men sen så kollade han och jag på någon film tror jag har fan inget minne... :O.. Men efter den filmen iallafall så åkte vi till affären, Gustaf köpte Coca Cola.. Sen hem igen jag gjorde en Pan Pizza.. Sen så kolla vi på Saw 11V.. Tror jag det var hehe.. Men de var Saw iallafall den filmen handlade om en jävla typ leksaksgubbe eller docka eller vad man ska kalla det.. Och sen så mörda dom typ alla som gjort något dumt mot en annan person. .. Aja vart irriterad på tjejerna i filmen som inte kan tänka men det var ju skräckfilm och såklart i alla skräckfilmer så ska tjejerna vara dumast och inte kunna tänka.. Hehe.. Sen iallafall så satte Gustaf på sämsta låten på hög volym...Jag vart sur och gick och la mig i gästrummet och surade ett tag... Hehe Gustaf skulle inte köpa den där datan längre.. Han hade beställt saker till sin bil istället.. Nu sitter han och kollar typ rallysaker till bil.. haha.. Vet inte vad vi ska göra.. Kolla på film tror jag.. Han ska ju till jobber imorn så han ska ju upp tidigt.. Och jag ska träffa min kontaktperson, mamma och mammas kontaktperson imorn vid kvart i 12 så jag behöver ju gå upp lite tidigt jag med.. Hehe... Fast gör väll inte så mycket.. Imorn så skulle Gustaf även åka och handla saker till bilen.. Hoppas inte det tar hela dagen bara.. Vet ej vad jag ska göra imorn.. Jag ska ju vara hos Gustaf tills på Torsdag är det ju bestämmt så ska väll vara med han imorn efter han slutat jobbet och det om jag inte får följa med då han ska köpa grejer till bilen men det är ju ingen humor där inte.. Hehe.. Ska sova om ett tag tog sömntabletten för ett tag sen.. Men men nu ska jag liga här och vänta på att Gustaf ska komma till sängen och mysa lite med mig om han inte är allt för trött.. Puss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!