tråkdag

Kollade på föräldrar till en mördare förut.. Mycket intresant.. Kollar på weeds nu med Ante.. Är skittrött.. Tog ju en sömntablett förut..  Blir nog att gå och lägga sig efter jag kollat på detta program.. Blir ju tidigt upp imorn igen.. Ska ju till Gustaf då.. Och pappa ska ju till jobbet.. Så åker med han in imorn..Tänkte städa åt tönten ;)... Haha.. Sen mys när han kommer hem från jobbet hoppas jag på.. Är så sugen på nått.. Ska nog ta mig en Macka och Oboy.. =).. Är ju reklam nu men är så trött så skriver ju så sakta hehe.. Men men.. Seg jävla dag idag vill jag lova... Har inte gjort ett piss idag mer än att suttit här och varit inne i stan en snabbsväng.. Var ju uppe hos mamma en sväng förut och hämta lite mer klädder.. Nu har serien börjat igen haha.. Vill ha Tisdag nu.. Kommer förmodligen uppdatera lite dåligt när jag är hos Gustaf eller det beror ju på om han spelar mycket eller inte.. Fast jag ska nog se till att han inte ska spela så mycket för han ska mysa med mig har jag bestämmt... =)=)=).. Kul liv man har då? Nej inget alls.. Haha Nej jag ska börja fixa till mitt liv bara orken och lusten kommer.. Ska börja sköta skolan också.. Men är så trött på skolan.. Känns så skönt att kunna sova länge på morgonen och inte behöva tänka på att man måste gå upp för man ska till skolan... Nej tack.. Jag trivs av att vara hemma alla säger att man tröttnar men jag har inte tröttnat än och jag har bara varit på 3 lektioner sen vecka 44.... Känner mig faktiskt stolt över mig själv varje gång jag varit i skolan nu eftersom jag är så skoltrött som jag är.. Programet slutade nu så jag ska gå och ta min en macka och Oboy sen sova.. Godnatt sov så gott skriver imorn igen.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!