Hejsan igen

Ahop. Idag när Gustaf kom hem så gjorde vi ingenting.. Jag fick reda på att han inte litar på mig till 100%.. För jag har klantat mig en gång och sagt en grej till hans föräldrar =(.. Smartskaft eller inte.. Ibland hatar jag fan mig själv!! Varför kan jag aldrig hålla käften? Nej nu jävlar ska jag bevisa att han ska kunna lita på mig för vill verkligen inget annat än att han ska lita på mig! Vet bara inte hur jag ska göra för att han ska börja lita på mig igen. Han måste ju ge mig en chans till att vissa att han kan lita på mig! Aja får se vad som händer. Just nu är han hos en kompis. Och jag sitter och väntar på att han ska komma hem så jag kan gå och sova e assa trött.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!