Kom att tänka på

Kom att tänka på nu att han sa till mig varför han hade det lösenordet och det var för att jag inte skulle komma på vad det var för något. Men nu när man tänker efter så vad har det för betydelse? Om han inte hade älskat mig så hade han ju lämnat mig för länge sen. Och jag vet att han älskar mig =).. För jämt när jag frågar han säger han alltid du borde veta att jag älskar dig!.. Jag bara jaa men jag vill höra det från dig. Men men. Ps. Tills nästa gång jag träffar Gustaf ska jag ha slutat rökt. Enbart för att bevisa för han att jag kan göra det och för att jag har sagt att jag ska slutat jag har lovat han det så nu jävlar blir det att sluta!! Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!