Min älskade pojkvänn

Imorn får jag äntligen träffa min älskade pojkvänn igen. Såg han ju lite fort sådär i fredags morse då innan han stack till jobbet.. Sen dess har jag varken sett eller hört hans röst.. Skapligt deprimerande.. Men som sagt får jag träffa han imorn igen =).. Vi skulle väl även träffa Timmy och Jenny imorn om jag inte fattade helt fel. Kul =).. Har aldrig träffat Jenny innan men Timmy har jag träffat en gång innan sen har ju han och jag haft kontakt över msn och telefon.. En rolig figur :p.. Får väl se vad vi hittar på imorn. Hoppas det blir nått sköj=). Jenny ville väll träffa mig tydligen så får väl vara snäll och träffa dom imorn =). Men men. Sen på kvällen har iaf jag bestämt att jag och Gustaf ska mysa massa =).

Ibland förstår jag inte hur killar tänker bara.. Dom säger en sak gör en annan och sårar oss tjejer?. Vill veta hur killar tänker ibland om dom ens tänker :P. Det är ju det som är frågan liksom. Eller om allt bara händer av en slump när man är kille. Aja den frågan finns det väll inget svar på endå...

Jag och Gustaf vart tillsammans den 13 Augusti 2009. Fast känns som vi varit tillsammans jätte länge.. Men men.. Till en början så bodde jag där. Men vart lite mycket för oss båda för vi började leta fel och briset på varandra. Så vi gjorde vårat beslut att jag skulle flytta hem tills vidare. Och hitills har det gått bra. Bara jag som måste lära mig att vara utan min mobil och inte skriva så förbannat mycket sms till Gustaf. *FÖRLÅT* Men det är faktiskt svårt att låta bli att skicka iväg ett sms när man har tråkigt och bara sitter och glor och hoppas på att tiden ska rinna iväg så man får träffa dig igen. Men idag har jag varit duktig.. Skickade inte ett enda sms till han förens klockan var runt 7 =).. DIPLOM till mig =)..
*HAHA* Känner mig riktigt duktig faktiskt.

Kan berätta lite om vad jag gjort idag då. Först så var jag på öron näs och hals halv 8. Dom kolla halsmandlarna. Dom kom fram till att skicka en remiss till Norrköping så dom får operera bort halsmandlarna på mig. Operationen blir om 2-3 månader sa läkaren. Får hoppas det blir i Januari.. Sen efter det åkte jag och pappa till Biltema skulle kolla nått skit. Sen åkte vi och hämta upp min uttåkade storebror Macke (han är alltid uttåkad när han sitter i bilen). Sen så mötte vi upp min andra storebror David och pappas bror Ola.. Sen så åkte vi hem till pappa i Berga och hämta lite fiskesaker. Sen så åkte vi ut till båten och hämtade motorn. Eftersom vi inte fick tag på någon som hade en kärra så kunde vi ju inte ta med oss hela båten. Sen efter det så åkte vi ut till Borensberg (pappa har precis flyttat till ett hus här). Dom åt lite mackor och sånt där. Sen åkte vi ner till insjöarna eller vad det heter och dom fiskade och jag tog först ett kort med min mobil då min kära bror säger att han har med sig sin kamera och att jag kan ta den istället och fota med. Så gick runt i naturen och tog lite natur bilder =). Dom kommer upp här någon dag =). Var 70 bilder tror jag. Ska bara vänta på att min bror skickar dom till mig så kommer dom upp här sen =). Sen efter att dom fiskat ett tag så säger de plums och pappa åkte i med ena benet enda upp till höften typ.. Ont fick han och det förstår jag för han åkte i emellan bryggplankorna på något vis. Så vi åkte hem så han bytte byxor. Sen så åkte vi ner till Pizzerian America Pan Pizza och beställde lite mat. Jag och Macke tog varsin kebabtallrik och pappa tog schnitsel med pommes frites. Satt givetvis där och åt=) Gott var det iallafall.. Sen så skjutsade vi hem Macke. Sen åkte vi till Skäggetorp Centrum och handlade lite jag fick två par nya strumpor av pappa jätte sköna =) Tack pappa =).. Sen så åkte vi ut hit igen. Sen nu tycker jag tiden har gått jävligt fort. Det är väll hur min/våran dag såg ut..

Nej nu ska jag ut och ta mig ett bloss sen ska jag gå in och sova i min dubbelsäng som jag just nu sittligger i så tiden kan gå fort så det blir morgon så jag får träffa min älskling igen =). Fast han slutar ju inte jobbet förens vid 4 ändå :/. Men tänkte fixa mig och lite tills han kom hem för tänker ju inte se ut som hej kom och hjälp mig första gången jag träffar Jenny. För då lär det ju bli pinsamare än nogonsin förr :P. Har ju som sagt inte träffat han sen i Fredags morse. Hoppas ni kommer gilla min blogg. Skriver mer imorn. Godnatt och Kram
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!