Tisdag

Idag är det tisdag.. Sitter här och tänker på om Gustaf verkligen älskar mig eller inte.. Jag fråga vad hans lösenord var för att komma in på datan. Och det var sannakrawe17???????????????? :@ Och det är hans ex namn! När jag fick reda på det så tog jag mobilen och kasta den åt helvete. Så har ingen mobil nu bara så ni vet! Behöver ingen mobil heller för den delen. Blir ju bara den som går sönder endå när jag blir arg.  Vet inte vad jag ska tro eller tänka.. Jag vet att Sanna har en ny kille nu och bor tillsammans med han och allt och att hon inte saknar Gustaf eller nått.. Men frågan är ju den ifall Gustaf verkligen har glömt henne eller inte? Jag blir helt knäkt. Vet inte vad jag ska göra? Lämna glöma och gå vidare? Stanna kvar vara osäker och rädd? Jag vet verkligen ingenting längre. Jag älskar Gustaf så jävla mycket. Men jag vet inte hur jag ska göra. Känns så svårt eftersom han har hans ex namn som lösenord och grejer. Det sårar mig så grovt mycket. Tips på vad jag ska göra? Han säger att han har glömt Sanna på det sättet. Men frågan e ju om han verkligen har det.. ! Jag är så jävla osäker. Och när jag är osäker i det här så går allt skit. Kolla bara hur det går med skolan. Det går skit. Har så mycket tankar inom mig. Men kommer jag någonsin få svar på frågorna som skriker i mitt huvud? Jag tror inte det, för det verkar inte som om Gustaf är ärlig emot mig. Får se om vi skulle träffa Timmy och Jenny idag. *Hoppas* Så man inte behöver vara själv med Gustaf. Vill se hur han behandlar mig när vi är med andra oxå. ! Fan. Vet verkligen ingenting längre. Nej nu ska jag fortsätta platta håret. Var bara tvungen att skriva av mig lite. Puss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!