Torsdags kväll

Känns som om jag bara har klagat på Gustaf :/.. Vet inte varför jag har gjort det. Ångrar allt dumt jag skrivit om han här.. Han är världens underbaraste kille man kan ha! Vill inte leva utan han asså.. Visst vi bråkar och det ibland men det tillhör förhållanden.. Jag är så glad att jag har honom! Och han kommer vara min föralltid! Han är den underbaraste person jag träffat! Och jag älskar honom mest/högst av allt!!! Det är han som gör så jag klarar av min vardag! Det är han som peppar mig så jag fortfarande går kvar i skolan! Om inte han hade peppat mig hade jag nog slutat skolan för länge sen! Är så glad att jag har honom! Och jag kommer aldrig att släppa taget om min Gustaf! Han är mitt allt! Han är värld mycket mer än det renaste guld man kan hitta! Han är luften jag andas! Han är solnedgångarna och han är mitt ljus över dagen och han är min måne under natten! Går verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar den killen! Den dagen han hittar min tår i havet den dagen ska jag sluta älska han! Han gör så jag känner mig världefull och älskad! Jag älskar inte bara hans sett att vara utan jag älskar allt med honom! Jag älskar att på kvällen ligga och klia han på ryggen! Och ligga precis innan jag ska sova och smeka hans mage =).. Jag älskar settet han ser på mig när jag ser sur och tvär ut. Och jag älskar hur han klappar mig på kinden med ett retfullt leende när jag e som surast bara för att få upp mig på humör igen. Jag älskar sättet som han retar mig då och då. Och jag älskar hur han kollar in i mina ögon! Jag älskar att när han sitter vid datan och jag sitter bredvid hur han då säger kom hit. Så tar han tag i mig lite lätt och ber mig sätta mig i hans knä så jag sitter på honom så det blir mage mot mage =).. Och hur han då sitter och smeker min rygg.. Och hur han ser på mig just då. Jag älskar allt med han! Han är den bästa pojkvänn jag någonsin har haft! Och jag tänker aldrig förlora han! Jag älskar dig mest Gustaf Emanuel Danielsson! <3 Du är min ögonsten och så mycket mycker mera!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!