blandade känslor

Idag har jag inte gjort mycket.. Badade och lite sånt när jag vakna :P.. Sen gick jag ut och prata med Carro! Sen så gick jag till gullungen Kim! Saknar dom gamla tiderna! Då allt var så jävla underbart! Då man visste vilka som var sina riktiga vänner! Nu har allt det där bara försvunnit! Nu vet man inte vart man har någon! Om man ens har någon. När man behöver prata ut, när man bara behöver ha en vän i närheten. Finns inte en jävel.. Kolla liksom, alla har fan fått problem nu för tiden! Varför ska de vara så? Vad lever vi i för värld? Here gud säger jag bara.. ^^.. Kolla på hur världen har förändrats.. Kolla på vart alla glada personer har tagit vägen? Vart finns dom där glada personerna som jämt var glada förut och alltid hade kul med sina vänner? Allt detta skitsnack som finns runtomkring, det är det som förstör vänskapen... Den som har kommit på skitsnacket borde man skjuta! Fan saknar er alla mina gamla vänner! Alla stunder alla jävla fester vi hade med gänget! Varför har det splittrats? Snälla vill bara ha tillbaka den gamla tiden då alla var lyckliga.. Visst vissa e fortfarande lyckliga för dom har sina pojkvän/flickvänner kvar.. Men tänk på gänget som vi var? Var det inte bra så? Var det inte bättre när alla kunde umgås? Jag saknar iallafall den tiden.. Någon mer som gör de? Jag kan lova er jag kommer alltid att minas den tiden iallafall! Allt finns kvar inom mig. Carolin Allarud, tiden med dig var så underbar.. Men allt bara försvann.. Ville inte slå upp ett nytt kapitel i boken men var tvungen. Skulle inte orka stå och trampa i samma spår hela tiden.. Tanken på att vi inte är så bra vänner längre så som förr du vet.. Tanken för mig att dö inombords.. För tiden vi hade, det var en underbar tid. Men jag är glad iallafall att jag fick den tiden med dig.. Det är bara slå upp ett nytt kapitel i livet liksom ur boken och inse att du gått vidare och att jag också börjar gå vidare fast att jag faller tillbaka ibland och blickar tillbaka i livet! Det kommer jag alltid att minas.. Till exempel som första gången vi båda tatuera oss.. Det gjorde vi till och med tillsammans! Vi gjorde allt för varandra! Jag älskar dig ``Syster´´. Vi sa för alltid men det vart inte så! :/
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!