Dagarna som gått

Torsdag: Vakna vid 12 tiden.. Men Jenny och Emil och Tobbe sov fortfarande. Dom sov typ hela dagen och jag satt vid datorn :P.. Hehe.. Sen iallafall så gjorde vi inte så mycket.. Vi drog hem vid halv 10.. Jag sov hos Jenny =).. Vi gjorde mat när vi kom hem till henne :) Sen gick vi och la oss.. Fredag: Vaknade vid halv 9 tiden :P.. Jag messade rektorn.. Men har inte fått nått svar ännu om när jag ska börja skolan:/.. Men men.. Sen iallafall så gick vi upp.. Gick ut och rökte sen satte vi oss vid datorn :P.. Sen vid typ halv 1 tiden så gick Jenny och duscha och det.. Sen kom Tobbe och lämnade sin väska.. Sen så efter ett tag gick jag hem och duscha och fixa mig och lite.. Sen packade jag sen gick jag ner till Jenny.. Vid 4 tiden kom Emil.. Och vid halv 5 kom pappa och hämta oss så jag sprang upp efter hunden med :).. Hehe.. Sen så åkte vi direkt ut till pappa.. Sen när vi kom till pappa så drack han lite kaffe sen åkte han och David till Motala och handla och lite.. Sen var dom hemma igen runt halv 8 tiden ca.. Men sen iallafall så skruva dom ihop grillen och vi började grilla när dom hade fått ihop den.. Sen så grilla pappa lite och sånt.. Vissa köttbitar vart inte klara. Inte lätt och se i mörkret ju :P.. Hehe... Men iallafall vart gott med potatis sallad till de och lite :).. Tog några öl också :).. David höll oss sällskap :).. Jätte trevligt.. Sen så gick vi och la oss :).. Hehe Min hund fett söt :).. Den låg och höll om mig alltså runt halsen när jag låg bredvid den :).. Hehe Lördag: Seg dag som fan hehe... Fast först när jag vaknar ser jag att jag fått massa sms från en person som jag trodde aldrig mer skulle höra av sig till mig :/.. Vart först chokad sen vart jag över lycklig :).. Hehe.. Sen så åkte jag och David lite 4-hjuling :).. Och hundarna hade tydligen sprungit efter oss :P.. HAHA.. Sen iallafall så satt vi bara ute i solen och glodde sen kom Simme och Danne och skulle hämta båten.. Vid halv 4 åkte vi hem :).. Jag Jenny Tobbe och Emil gick ner till apollo och jag o Jenny delade på en pizza.. Sen åkte Tobbe och Emil hem och jag och Jenny gick hem till henne och var barnvakt :).. Gick lite till ekdungen med barnen så dom fick leka lite.. Men började blåsa och det så vi gick in. Hoppade in i en dusch och sen efter ett tag gick jag ut till parkeringen för Gustaf ville träffa mig och prata lite.. Han bad om ursäkt och det.. Stod och snacka med han i typ 40 minuter.. Mamma kom och det med och prata lite med henne sen kom Simme och dom så prata lite med Simme.. Hehe.. Det var Gustaf som hade messat mig på morgonen om ni inte fattat det nu :).. Hehe.. Sen gick jag in till Jenny igen.. Söndag: Jennys lillasyster som vi var barnvakt åt väckte oss vid 6 tiden.. Hehe.. Men jag somnade om och vaknade vid halv 8.. Då gick jag och Jenny ut och rökte.. Sen så gick jag hem och fixade mig och lite tills vi skulle åka.. Gick ut med hundarna och skrev med en person typ hela tiden :).. Hehe.. Sen så var det bara att springa upp med hundarna och sen ut till parkeringen igen för att ge sig av.. Jag David och Mamma åkte och hälsade på morbror min :).. Kul att träffa han :).. Sen efter vi hälsat på han så åkte vi hem igen.. Satt och messa med sötisen :).. Hehe.. Sen var vi hemma vid halv 7 typ.. Då gick jag upp och packade sen var det bara att gå ut igen.. Där stod Gustaf och väntade på mig.. Vi åkte till Maxi och handlade lite.. Sen så åkte vi hem till Gustaf.. Han började med mat och så prata vi och lite.. Sen vart det myspys såklart.. En grej som han sa som gjorde mig fundersam och väldigt lycklig var : Du förstår väl att jag alltid har älskat dig? Jag: Va? Nej hur ska jag kunna veta att du gjort de när du sagt andra saker till mig? Har du verkligen älskat mig hela tiden? G: Jaa det har jag, att jag inte ville träffa dig på en månad var att jag ville tänka och vara för mig själv och se om jag skulle sakna dig och sen hinna känna efter vad jag känner för dig. Med mera Jag: Okej.. Visste inte riktigt vad jag skulle säga.. Fick nog en chock.. Hehe men sen iallafall så åt vi och kolla på simpssons :).. Pratade lite mer och sånt.. Sen så vid halv 11 tiden gick vi och sov.. Måndag: Vakna först av att Gustaf sa till mig kan du inte hoppa bort till den andra sängen? Jag varför då? (Trodde han mena sängen i gästrummet).. Han bara men alltså bara flytta dig lite bortåt e så trångt.. Hehe.. Så flyttade mig lite och var ass trött o sa men de e ju kallt här :(.. Då sa han men du kan få ta det varma täcket om du vill :).. Så fick jag de :).. Hehe Alltså jag fick sova under Gustafs täcke inatt:).. Vart glad faktiskt :).. Hehe.. Låg och höll om han hela natten tills han väckte mig :P.. Hehe.. Sen så hörde jag bara hans väckarklocka ringa men orkade inte bry mig var så jävla trött.. Sen efter ett tag hör jag han säga, jag kommer snart jag råka försova mig.. Så jag vaknade till o fråga vad klockan var då var den 5 över 7.. Sen så sa jag hejdå till Gustaf så la jag mig ner och sov en stund till.. Sen vid 20 över 8 vaknade jag och satte mig här.. Så hörde jag någon komma vid 9tiden jag bara hallå? Så var det Gustaf som hade kommit hem för att äta frukost :P.. Hehe.. Han drog igen vid halv 10 tiden.. Vet inte riktigt när han slutar idag.. Men ska stanna kvar här tills imorn :).. Känns skönt att ha pratat ut och ha redigt ut allt med han faktiskt.. Nej nu ska jag gå ut en sväng i solen och röka :).. Pusspuss
// Liina
Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

Grattis sötnos. :)

2010-04-28 @ 09:16:13
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!