du är en nolla och jag din idol

Hejsan, var ett tag sen jag skrev här nu.. Har inte gjort så mycket faktiskt.. I förrgår var jag hos Macke och Erika och kolla på hockey.. Sen kom Gustaf och hämta mig.. Hur gullig som helst var han.. Sen igår så var han helt dum i huvet.. Han fick damp för jag fråga om jag kunde få stanna hos han tills nästa tåg gick, för skulle inte hunnit med det tåget som gick 20 över 2.. Då sa han nej jag ska åka och jobba och du får inte vara här själv.. Så fick han damp och tröck upp mig mot vägen och hade damp.! Sen tog han min handväska och kasta ut så parfymen gick sönder sen ett playboy paket jag fått av Macke och Erika och de e från cypern.. Sen fick han lite till damp och tog tag i mig och förklara för mig hur världelös och misslyckad jag var..! Sen iallafall så packa jag ihop alla grejer jag hade kvar hos han. Sen fick jag sitta på trappen utanför och vänta på att mamma skulle komma.. Sen ser jag att han åker förbi på den stora vägen. Sen så kom mamma, packa in alla saker i bilen sen åkte hon och jag till Ö&B.. Och där man svänger in från rondellen ser jag såklart Gustaf stå där och är påväg hem från Ö&B eller om han hade varit på Net on Net.. Sen iallafall väl hemma så gick jag ner till Jenny och snacka lite.. Sen så gick jag en promenad med Carro G.. Sen så gick jag ner till Jenny igen och hon följde med till Centrum.. Sen bad jag pappa hämta mig så nu e jag hos han.. Sen igår så skrev Gustaf till mig och höll på då skrev jag till han sluta smsa till mig och passa din käft innan jag öppnar min och då lär jag inte öppna den lite heller.. Då skrev han gör de golhora.. Och då fick jag damp och skrev att han skulle skaffa sig en ordbok om han kallar mig hora.. Då skrev han bara Ignore.. Sen idag prata jag lite med Daniel på msn och Gustaf hade tydligen sagt massa saker om mig men fick bara reda på att han sagt att ja var äcklig och att han hata mig?.. Men varför prata om en person om man inte vill ha nått med den att göra och aldrig mer träffa? Jag sitter ju inte direkt och pratar om en person som jag aldrig mer vill träffa eller ha kontakt med.. Så skrev till Gustaf lite mest för kul grej att varför snackar du om mig om du inte vill ha något med mig att göra? Det måste ju tyda på att du inte glömt mig? Haha.. Har inte fått svar en på de.. Men ofta man sitter och snackar om en person som man aldrig mer vill träffa eller ha kontakt med? Haha han e en nolla och jag hans idol.. Ibland önskar jag han gott fast endå gråt.! Han lär ju aldrig mer få en tjej iallafall så som han beter sig.. Det är väl han som är äcklig inte jag.. Haha.. Hejs
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!