Hahaa

Hejsan.. Idag sov jag ända till halv 1 och fy fan vad skönt att fått sova ut! Hehe.. Sen så åkte jag och pappa in till stan. Först hämta vi cykeln till David och ställde den i stan.. Sen åkte vi vidare till macken och tog ut pengar och lite. Och köpte cigg och snus och sen french hotdog sen coca cola på de =) Sen åkte vi till Macke och Erica där vi såg Hockeyn! Hehe.. Lhc Vann ju idag med 2-0 så jävla skönt! Hehe.. Sen efter det så åkte vi hem =).. Kimberly värsta söt! Satt och sa Okej hela tiden ett tag hehe.. Sen nu är vi hemma igen =)..

Till en helt annan grej:
Du påstår att jag inte sköte praktiken och de? Du då? Sköter du ditt jobb? Nej det gör du inte! Haha.. Och jag hade ett val iallafall om det inte funka på praktiken och det var att gå tillbaka till skolan igen.. Och eftersom det inte funka på praktiken ska jag gå i skolan! Vad har du för val? Jo antingen sköta jobbet eller troligtvis få sparken! Så undra vem som misslyckas med allt! Haha.. Det är ju ett mirakel att du inte fått sparken än! HAHA.. Skulle garva som bara den om du fick sparken! Hehe.. Finns inga ord.
Säger bara en sak! Sköt dig själv och bry dig inte om vad jag sköter och inte sköter. Och säg inte till mig att jag inte sköter skolan/praktiken när du själv inte sköter ditt jobb!

HAHA..
Nu vet jag inte vad som händer.. Pusspuss Jo det vet jag! Jag ska äta Chokladpudding=)
// Liina
Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

Åååååh jag har också chokladpuddingpulver. MÅSTE GÖRAAAA! Har haft lite cravings efter kladdkaka i några dagar nu också, LÄÄÄÄNGESEN nu liksom... damn vad man blir cp i huvudet utan concertan, kan ju inte tänka på annat än mat, inte undra på att jag har koncentrationssvårigheter. :D:DD

2010-04-07 @ 20:47:52
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!