halojsan

Idag så väckte pappa mig kl 9! Eller jag klev upp då!.. Haha.. Sen så gjorde jag en macka sen så åkte vi till pappas jobb.. Där satt jag mest och glodde.. Sen så efter hans jobb så åkte vi och hämtade David.. Sen så åkte vi ner till braskens och hämtade ut pengar.. Sen åkte vi till Tallboda och hämta en släpp kärra.. Sen ut till Linghem och hämtade mopederna =).. Sen så åkte vi ut till pappa =)... Lastade av mopparna sen så åkte vi in till stan igen och lämna kärran och det.. Sen så kolla vi på när Macke och dom spela innebandy.. Sen så åkte vi vidare hem till Borensberg och svängde ner till Borensberg för att stanna och äta pizza och kebab =)... Jätte gott faktiskt.. Hehe.. Sen nu sitter jag här.. Vet inte vad jag ska göra.. Pusspuss



Det är svårt att gå vidare när du finns i allt! Vart jag än är kommer jag ihåg massa minnen! Om vi är menade för varandra så kommer vi att hitta tillbaka till varandra! Och jag hoppas att det blir så med.. Jag är orolig för dig eftersom jag inte hört något från dig sen i fredags! Jag hoppas du hör av dig en dag då kommer att säga att du iallafall vill ha mig som din vän! Jag kommer alltid att älska dig för den du är!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!