hejsan

Idag så vakna jag till då pappa skulle åka till jobbet.. Hehe sen somna jag om =).. Skönt! Sen så vaknade jag vid halv 12 ca.. Försökte få eld i spisen! Men det gick ju inte.. Försökte med allt.. Papper och allt möjligt.. Men gick verkligen inte.. Så skriker David och frågar om jag behöver hjälp.. Nehe säger jag det börjar nog brinna någon gång iallafall.. Haha. Men sen kom han iallafall och hjälpte mig.. Sen så gick vi en promenad med Rulta.. Vi gick i skogen och lite.. Massa fina bäckar som rinner där nu =).. Hehe.. Sen in igen och vänta på att pappa skulle komma hem från jobbet.. Jag tog en macka och oboy.. Sen så kom pappa vid 2 tiden.. Sen så tog han och David lite macka och oboy.. Sen så åkte vi in till stan och lämnade av David vid McDonalds.. För David skulle jobba.. Sen åkte jag och pappa till Tallboda för att lämna in en lapp så han fick 100 kronor tillbaka sen igår då vi hyrde kärran.. Sen så åkte vi till Biltema och handlade olja och lite.. Sen vidare till Skäggetorp Centrum där vi handlade lite mjölk och bröd :P.. Sen kom Simme och lämnade en laddare så pappa kan ladda moppe batteriet.. Sen så åkte vi hem =).. Och nu sitter jag här och bara väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan se på Andra Avenyn! Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!