helgen som var nu då:P

Fredags: Var jag och Jenny. Vi fixade oss i ordning sen så drog vi till valla där det var grill fest.. Ass kul. Träffade gamla polare jag inte träffat på hur länge som helst.. En av dom var David till exempel =).. Stod och snacka med han och hade ass kul. Hehe sen drog dom :(.. För dom skulle till Davids syster och fira hans 18årsdag.. Hehe.. Sen så var vi kvar där ett tag.. Drog hem vid 11-tiden.. Jag Emil och Jenny gick tillsammans hem.. sen drog jag ner till Anna och sov där :).. Kim hämtade en madras till slut hehe.. Jag hade tryckt in han mot vägen och de.. Hehe.. Vi kolla klart på Twilight New moon.. Ass bra film ju.. Lördag: Vakna upp och gjorde inte mycket låg kvar i sängen till typ halv 2.. Sen så drog jag hem lite fort sen satt jag och snackade med Madde och Per.. Sen drog vi till Macke och hämtade Kubb :P.. Fast det blåste för mycket så drog till Jenny och var med henne.. Vi drog till Emil och var där i typ en timme sen drog vi hem igen och gick oss och sov.. Fast jag kunde inte somna för låg och tjafsa med Kim.. Hehe.. Sen i alla fall somna jag vid 3 tiden.. Söndag: Vaknade vid 11 halv 12 tiden.. Gjorde inte så mycket låg kvar i sängen.. Sen så ringde mamma och fråga om jag skulle med till pappa eftersom David fyller år.. Så då gick jag ut till parkeringen.. Sen väl hemma hos pappa så var Jörgen och Linda där med :).. Hehe.. Vi fikade och lite.. Sen har min bror köpt en 4hjuling så jag och Macke åkte på den och han körde upp i skogen och hela jag vart lerig sen efteråt :P.. Haha men jävligt kul var det.. Sen så skulle Simme åka ner och möta Tobbe och Danne så jag följde med.. Hehe.. Sen så gick jag, Tobbe och Danne och kollade på vattnet och Simme åkte självklart 4hjulingen hehe.. Sen testa även Danne och Tobbe och köra den hehe.. Sen efter ett tag åkte Simme, Tobbe och Danne hem.. Vi andra åkte inte hem förens vid typ 8-9 för mammas lysen på bilen hade slutat fungera :/.. Hehe men väl hemma så beställde vi Pizza :).. Sen så gick jag och la mig.. Måndag: Idag så vakna jag först vid 9 av att hemtelefonen ringde.. Sen somna jag om sen kommer mamma och väckte mig vid halv 12 och säger att jag ska ta medicinen fast jag hade redan tagit den och hon sa att jag kunde gå upp ändå.. Då sa jag att jag skulle sova en liten stund till.. Sen vakna jag vid halv 2. Och kom på att det var bara en timma kvar tills jag skulle möta Hanna vid skolan.. Så det var bara att kliva upp och klä på sig och börja gå :P.. Sen så efter jag mött upp Hanna gick vi hem till mig, har precis rensat min garderob så känns sjukt tomt att kolla in i garderoben.. Ska väl börja damsuga rummet med så de med blir gjort :).. Lika bra att göra klart allt på en gång :P.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!