Helgen som var

Helgen: Fredag: Var med pappa på hans jobb.. Sen så åkte han och jag till Ekholmen och åt en pizza på lunchen.. Gött.. Sen så åkte vi tillbaka till pappas jobb.. Sen så slutade han vid halv 3 typ.. Då åkte vi och hämta David sen så åkte vi förbi Skägget där hämta jag lite saker hos mamma.. Sen så vidare till borensberg.. Sen så messa jag till Hanna.. Hon kom till Borensberg med hennes pappa och hans tjej och deras barn.. Möte henne vid Ica.. Sen hade hon med sig någon Danne som också var på Campingen.... Sen så gick vi in på Ica.. Jag köpte mig Choklad kaka sen en cola :).. Sen så bad jag pappa köpa en stor Coca Cola och chips till mig.. Sen ringde jag Lias (elias) Och prata med han i typ 50 minuter.. Kul.. Länge sen man snacka med han.. Sen så var det några fjortisar på andra sidan som trodde jag sa till dom och fråga om vi hade kommit till Borensberg bara för att mucka? Hallå jag bor här sa jag.. Dom bara i husvagn eller? Jag bara nej i ett hus längre upp.. Dom bara troligt jag bara aa vi kan gå o kolla själv då så får ni se.. Hon bara nej vill inte gå in i ditt turkhus!????? Jag bada vadå turkhus? Hon bara jaa du ser ut som en turk..! What a fuck? Jag är svensk haha.. Sen iallafall gick vi ner till vattnet orka inte med dom längre.. Sen så följde dom efter oss.. Sen drog vi till Campingen. Hanna sa till sin pappa att hon skulle sova hos mig.. Sen drog vi till Mysan.. Ett ställe för ungdomar.. Hehe.. Sen så kom pappa och hämta oss vid 23.00.. Hehe.. Sen så satt vi vid datorn jag och Hanna.. Satt uppe till typ klockan var 3 sen somna vi..  Lördag: Jag och Hanna vaknade vid halv 12, då gick vi upp och fixade oss.. Plattade håret och lite.. Sen så bad vi pappa skjutsa oss till Borensberg.. Vid Österssons.. Sen så gick vi runt lite.. Sen så gick vi runt lite.. Sen så gick vi till Campingen och Hanna tog sina saker.. För hennes pappa och dom skulle åka hem.. Sen så gick vi till Mysan och satte oss och tog massa kort.. Sen var Hanna så smart att hon råkade radera varenda bild på kameran.. Så det var bara att börja om att ta kort.. Hehe.. Sen efter ett tag kom Danne också och gjorde oss sällskap.. Sen så spela jag lite playstation :).. Sen så ringde pappa och sa att det var dags att åka och handla mat.. Så vi inväntade pappa.. Sen när han kom så åkte vi till Östenssons.. Där handla vi lite mat och de.. Sen så när vi står i kassan upptäcker pappa att han glömmt plånboken hemma.. Så vi fick åka hem och hämta den sen ner igen till Östenssons och handla de vi skulle ha.. Sen hem och och invänta på att maten skulle bli klar.. Sen åt vi.. Sen bad vi pappa skjuta oss till Borensberg igen.. Det gjorde han sen gick vi in till Mysan sen en som Hannas pappa kände där som även jobbar där fråga vi om han inte kunde bjuda oss på fika och de gjorde han så jag Hanna och Danne gick till Ica och handla kladdkaka och Cola :).. Sen så bad vi pappa hämta oss efter ett tag.. Sen satt jag och Hanna vid datorn.. Sen kolla vi på Tv.. OCh vi åt Chips och drack Cola :).. Sen så somna vi rätt sent.. Söndag: Vaknade vid halv 12.. Slö som ett ass.. Sen så satt vi vid datorn klippt hela dagen.. Sen vid halv 5 typ åkte vi in till stan.. Hehe.. Åkte förbi hemma hos Hanna och hämta hennes busskort.. Sen så åkte vi till Ryd där pappa bjöd på McDonalds.. Sen så åkte vi vidare till Skägget.. Gick till Centrum och lite.. Sen träffa vi på Pontus och dom så satt och snacka med dom.. Sen så satt vi vid kyrkan ett tag... Sen så gick vi in.. Satt vid datorn och lite.. Sen så gick vi in på mitt rum.. Sen så kolla vi på tv och lite.. Sen så somna vi. Måndag: Idag så ringde klockan på 7.. Gick upp strax efter fixa mig lite, platta håret och Hanna platta med håret sen så efter ett tag så gick jag med henne ut. Tog med mig hunden.. Sen så mötte vi på Anna-Maja.. Stod och snacka lite.. Sen så fråga hon hur det gick med kärleken jag bara vadå kärleken vad e de för nått? Jag vet inte vad de är.. HAHAHAHAHA.. Sen så sa hon du kan ju ta Kim.. Jag bara va? Vem Kim?? Hon bara han kommer till mig ikväll. Jag bara aha? .. Hon bara alltså jag ska träffa hans pappa.. Hehe.. Jag bara okej hehe.. Sen så gick jag och Hanna vidare.. Sen så vid 20 i 10 kom min kontaktperson och hämta mig.. Åkte vidare till Iv.. Där vi diskutterade vad jag skulle göra och jag sa att jag ville plugga matte.. Då sa rektorn att han skulle prata med någon lärare skit. Då sa jag aha ska jag bara sitta med han då och plugga matte? Då sa Ludde (Rektorn) ja då proteserade jag och sa att jag vill gå i en klass och inte va mobbad och verka helt skadad och bara ha lektion själv med en lärare haha.. Sen så efter mötet tog jag och min kontaktperson en fika.. Sen så skjutsade hon hem mig.. Strax därpå så gick jag ner till Skäggetorpsskolan och möte Hanna.. Hon sa inte så mycket hehe sen så sa hon att hon slutat fast det trodde inte jag på haha.. För visste att hon hade hemkunskap.. Sen så var jag bara tvungen att messa A-M och fråga vad hon gjorde och att hon hade skadad min hjärna för jag gick hela tiden och tänkte på vem den där Kim var.. Haha.. Så skrev hon tillbaka att hon skulle städa och så för att dom skulle komma om ett tag.. Och att hon skulle fråga Kims pappa om han kunde skicka bild på Kim.. Sen så skrev jag tillbaka att jag och Hanna kommer förbi så kan vi hjälpa dig med städningen hehe.. Sen så skicka jag bild på mig till Kims pappa som han skulle visa Kim.. Hehe.. Så hade han visat bilden på mig till Kim.. Och Kim skrev till mig :).. Så haha jag fick hans nummer.. Den ni=).. Hehe.. Sen iallafall så kolla jag Kims bdb :).. HAHAHA... Sen så åkte Kim och dom hit vid 14 tiden.. Sen messa jag och Kim med varandra hela tiden tills dom var här :P.. Hehe.. Sen så vid 3 tiden börja jag och A-M få lite panik.. Massa kvar att göra hehe.. Sen iallafall så hämta A-M hem Marcus.. Så gick jag Marcus och Hanna upp till Centrum och köpte glass.. Sen så gick vi hem igen.. Sen så var det inte alls långt kvar tills Kim och hans pappa Micke var framme.. Så A-M hoppa in i en dusch och jag satt på altan och rökte.. Sen så in och fixade mig lite till :).. Sen så var det bara 5 min kvar tills Kim och Micke skulle komma.. Så jag satte på kaffe.. Sen så Skrev Kim till mig att dom var framme så då gick jag, A-M, Hanna och Marcus och hundarna till parkeringen och mötte upp dom. Sen så gick vi in.. Sen så åkte Micke och A-M och handla och jag Kim och Hanna satt på altan och snackade.. Sen så satte Kim och dom ihop grillen. Sen så satte vi igång grillen. Sen så gick jag hem och hämta mer korv.. Sen så grillade vi:).. Sen så vart jag sugen på Cola så vi gick till Macken och köpte Cola sen så köpte jag en glass med.. Hehe.. Sen så gick vi hemåt.. Sen satte vi oss på bänken härutamför och snackade.. Sen så gick vi in och jag somnade nästan direkt!!! Så jävla skönt.. Tisdag: Idag så ringde klockan på kvart i 8.. Gick upp nästan direkt.. Väckte Hanna iallafall och sa att hon skulle gå upp.. Så sov jag en sväng till :).. Haha.. Sen så gick jag med upp efter ett tag.. Platta håret och greja.. Sen så kom jag på att Hanna hade sagt att hon börja halv 10 sa de till henne och hon typ gick och la sig direkt igen haha.. Jag fortsatte att fixa mig. Sminka mig och fixade håret och allt.. Sen vid halv 10 så gick jag och Hanna.. Jag gick till parkeringen och hon gick till skolan... Sen så kom Carro och hennes mamma.. Stod och snacka med dom ett tag.. Sen så åkte dom.. Sen efter typ 5 min kom min kontaktperson. Sen åkte hon och jag vidare till YA Gymnasiet.. Sen så först hitta vi inte haha sen hitta vi iallafall.. Sen vissade dom oss runt lite.. Pia och Milla hete dom.. Ass trevliga och jag kände verkligen att jag skulle trivas på den skolan om jag börjar där.. Så funderar på att börja där till hösten.. Mode och Styling heter linjen.. Hehe.. Verkar vara fett kul linje! Hehe.. Första gången jag blir intresserad av en linje bara att få höra lite info om den.. Så jag hoppas verkligen jag kommer trivas där om jag börjar där.. Sen iallafall så åkte vi hem.. Eller aa min kontaktperson Martina skjutsade hem mig.. Då följde jag med mamma ut med hundarna.. Sen gick jag upp och lämnade min hund.. Sen gick jag ner till A-M och Kim hade vaknat =).. Satt utte i solen! Så jävla underbart väder vill jag lova! Sen så satt jag ute på altan hela tiden.. Höll på att somna i solen =).. Skönt vill jag lova.. Hehe. Sen så efter ett tag hämta A-M hem Marcus sen så kom Hanna vid halv 4 med.. Sen så gick vi till Centrum och handlade.. Sen så gick vi hem till mig.. Följde med mamma ut med hundarna igen.. Sen så åkte Hanna panna hem =(.. Fett tomt utan henne! HAHA.. Klarar mig! Hehe.. Hon kommer ju imorrn igen! =)=).. Min lilla ängel!.. Sen så gick jag ner till A-M igen.. Kim satte på grillen och lite.. Sen så hade Marcus försvunnit så var ute och leta efter han.. Hade så jävla ont i tån! Sen ringde dom och sa att dom hade hittat han.. Och jag satt först ute, sen fick jag sån jävla huvudvärk så gick in.. Hehe.. Sen så vila jag ett tag.. Sen så åt vi lite mat när de var klart =).. Sen så gick jag och Kim upp till centrum. Vi tog med oss Ticka och Bella.. Jag köpte Chips.. =)=).. Gött.. Sen så lämnade jag hundarna sen gick jag ner till A-M igen.. Sen så satte Kim på en film och jag börja skriva här :P. Har tagit ett tag vill jag lova.. Haha har ju skrivit om hela helgen och allt fan.. Sen så skulle Kim hälla upp chipsen i en skål och jag reagerar inte först men sen sa de faaan PANG.. Jag vart livrädd :P.. Då var det Kim som hade tappat skålen så den gick i tussen bitar.. HAHA.. Vart livrädd.. A-M också hehe.. Sen så börja dom sopa golvet och det.. Fett med glas haha.. Sen så nu för ett tag sen så satte dom på en annan film.. Myspys.. Kommer kännas tomt att sova själv inatt men skönt också eftersom jag sovit med ängeln Hanna sen i fredags.. Kan behöva sova själv en natt också. Lite omväxling.. Och skönt ska de bli att sova ut imorgon! Hehe.. Men sen imorn iallafall kommer Hannisch igen till mig =).. Lilla Gumman då! HAHA... Vi ska vara med KIM det HAR JAG REDAN BESTÄMT bara så ni vet det alltså! HAHA.. Fast först ska jag sova till minst 12 får jag inte sova tills tidigast 12 så jävlar! HAHA.. Min kropp behöver fan få sova! Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!