Livet^^

Jag har lärt mig en sak i livet.. Det är att man måste stötta på problem i ens liv för annars skulle det aldrig fungera.. Man skulle aldrig orka om man vart sviken. Jag har öppnat många nya kapitel i livet.. Har släppt in människor även låtit dom gå. Och jag ångrar idag att jag lät dom gå ifrån mig! Jag vänder blad innan nästa faller av. Har inte mer tid till att låta folk komma in och gå hur dom vill i mitt liv.. Jag kommer i fortsättningen vara jävligt noga med vänner som jag kommer släppa in i mitt liv.. Man ska välja sina vänner noga! Dom som man inte kan lita på har inget i mitt liv att göra! Äkta/ Falska. Det räknar man ut rätt så snart! Ska i fortsättningen lära känna en person väldigt bra innan jag kallar den för min vän! För annars så får man bara skit tillbaka i huvudet fast man gjort allt för en person.. En vän är en sån som man kan lita på.. Ringa när man vill och bara prata.. Allt sånt.. En vän hör av sig till dig och väntar inte hela tiden och förväntar sig på att du ska höra av dig till dom.. Är man en vän ska man kunna höra av sig till den utan att invänta på att den andra personen ska höra av sig.. För det är det värsta jag vet! Det kallar jag inte riktig vänskap om den ena personen bara hör av sig till den andra.. Det spelar ingen roll om man inte hör så ofta från sina vänner.. Men en sak är väldigt viktig! Och det är att man ska alltid kunna lita på sin vän och veta att den alltid finns där hos dig när du behöver den som mest!.. Kan säga den riktiga vännen som jag vet att jag har nu det är Hanna Hammarström, Jenny Holmberg, Josefin Andersson, Pontus Fogelander, Tobias Axelsson. För dom finns alltid där när man behöver dom.. Vänner är viktigt att ha här i livet. Vem ska man annars dela sina minnen och det med?
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!