Onsdag

Hejsan.. Igår så drog jag och Jenny till Tobbe och Emil.. Tog sista bussen hem.. Sen gjorde jag inte så mycket mer gick o la mig.. Idag så har jag inte gjort mycket.. Följde med mamma och Macke till min låtsas morfars jobb.. Mamma kopierade några papper.. Sen vidare till Maxi.. Sen hem, packade ner lite saker sen drog jag till Jenny.. Sen efter ett tag drog jag och Jenny upp till Centrum och handlade chips och cola.. Sen så gick vi hem till Jenny igen.. Sen så laga Jenny varsin hamburgare till oss :).. Sen efter det tog vi bussen till Tobbe och Emil :).. Umgicks och lite.. Sen så gick jag och Tobbe till Coop.. Jag köpte choklad :).. Hehe.. Sen så gick vi tillbaka sen gick jag och Jenny och möte Tina.. Sen var hon här ett tag sen så följde jag och Jenny henne till bussen vid 11 tiden.. Sen gick jag och Jenny tillbaka till Tobbe och Emil.. Vi kollade på film.. Kommer inte ihåg vad den heter just nu men ass bra.. Sen så kolla vi på lejonkungen.. Sen så gick vi och la oss :).. Hehe.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!