Tisdag:

Idag så vakna jag klockan halv 9 då klockan ringde.. Var ass trött.. Men men gick upp då i alla fall.. Hanna sov hos mig igår tills idag och hon skulle ju till skolan :P.. Igår så var vi med mamma på Centrum och handlade lite =).. Sen så gick vi till Jenny och kollade på film. Kollade på Casanova :). Bra film :).. Sen gick jag och Hanna hem :).. Sen idag i alla fall när Hanna hade dragit till skolan så hoppa jag in i en dusch. Sen har jag suttit här.. Ska till Gamla Linköping med mamma och våra kontaktpersoner sen vid 4 och fika :).. Hehe sen vet jag inte vad som händer.. Ska väl sminka mig lite nu i alla fall :P.. Hehe har ju plattat håret så då kan jag ju sminka mig lite med :).. Hehe.. Skriver väl mer senare eller imorgon!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!