torsdag o imorn e de helg!

Hejsan, Idag så åkte jag och pappa in till stan vid 9 tiden.. Vi tog med oss båten till Simme och Macke.. Dom skulle fiska lite.. Sen så följde jag med pappa till hans jobb.. Rätt kul faktiskt.. Hjälpte han lite med att ta bort jordhögar som låg på fotbollsplanen.. Hehe.. Sen efter hans jobb så åkte vi och hämtade båten.. Sen så åkte vi hem. Lämnade båten. Sen så åkte vi in till stan igen.. Träffa Emma och Ante på stan lite fort.. Ante skulle låna pengar av pappa.. Sen vidare till Tornby. In på skokanonen.. Hitta inga skor.. Vidare till Inter Sport.. Hitta inga skor där heller :/.. Sen till stadium.. Inga där heller.. Sen till Skäggetorps Centrum och in på skopunkten.. Där hitta jag ett par skor som får duga sålänge =).. Sen in på Willys och handla lite.. sen vidare till Macke och Erika för att kolla på hockeyn! Skandal LHC Skandal! HAHA.. Sen nu är vi hemma igen.. Och imorgon är det helg.. Och en hel vecka sen jag pratade med Gustaf :/.. Men det går ändå :).. Hehe.. Får damp på msn för jag kan inte logga in :(.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!