Torsdag

Igår vart det mys med Kim hela natten! Låg och kolla på Alvin och gänget 2 och sen twilight New moon fast den såg vi inte klart på :P.. Sen så låg jag i hans famn och sov :).. Jätte mys! Länge sen man hade så mysigt med en kille :P.. Hehe.. Idag har jag inte gjort mycket.. Träffade Jenny en sväng, vi gick till Centrum och hon köpte cigg till mig :).. Sen satt vi på hennes gård ett tag och snackade.. Sen så hade jag svin ont i halsen. Och mamma ringde och undra vart ja va o så sa ja till mamma att hon skulle kolla halsen så gick till Anna-Maja och mamma kolla i halsen e röd och lite vita prickar.. Hoppas bara det inte är påbörjar till halsfluss eftersom jag har opererat bort halsmandlarna så e det påbörjan till halsfluss så får jag ju lunginflammation istället och det vill jag helst inte.. Sen satt jag mest i Anna-Majas soffa och kolla på tv och var helt död typ.. Kändes som om hela huvudet skulle brinna upp haha.. Sen så gjorde jag inte så mycket mer.. Var nyss ute och snacka med Kim.. Osams vart vi fast vi e nog sams nu för vi båda saknar varandra.. Hehe.. Sötast e han! Puss puss Har ont i stortån med! Tror den e bruten eller nått!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!