Vem försöker jag lura?

Det är typiskt en sån här dag som man borde gått och lagt sig för länge sen. Och eftersom jag inte gjrode de så kände jag efter hur jag kände. Och jag märkte att jag bara försökt lura mig själv om att du ska vara borta ur mitt liv. Men så är det inte. Du finns i mitt liv. Jag kan inte sova.. Jag känenr typ ingen hunger längre heller. Jag tänker på dig. Jag trodde det skulle bli lättare att gå vidare än vad det vissade sig vara. När jag blundar tänker jag på dig. Överallt finns du. Du har lämnat så mycket spår efter dig överallt.. Varför ska jag just bli den som blir sårad? Vad gjorde jag för fel? Man lär sig av sina misstag, men det kommer alltid nya misstag. Det enda jag vill är ha dig vid min sida. Fast du inte varit den bästa mot mig heller, så älskar jag dig mest av allting.. Det känns som om jag aldrig kommer kunna gå vidare. Vi har ju så jävla mycket minnen tillsammans.. Både bra och dåliga. Men det är mest dom bra man vill minnas. Låtarna du skicka till mig i början, dom tar knäcken på mig nu. Jag försöker att dölja att jag vill gråta, jag går i mina egna tankar. Ingen kan någonsin förstå hur ont det egentligen gör att bli lämnad av sin riktiga kärlek. Vet inte hur jag ska klara av det här. Vad jag än gör så finns du här i mina tankar. Bilderna på oss kommer jag aldrig radera. Minnena kommer alltid finnas inom mig. Sättet du höll om mig på, sättet du kolla i mina ögon och sa att du älskade mig. Sättet du pussa mig på. Allt finns kvar! Dom nätterna du låg och höll om mig. Helt otroligt. Kommer ihåg första gången vi träffades igen efter att vi inte sets på flera år. Då vi åkte och bada och allt.. Första gången jag sov hos dig. Första gången vi var i Oskarshamn. När vi hade så kul tillsammans. När vi gick ut med hunden och allt. Hur ska jag någonsin kunna glömma dig och våra minnen? Det går inte! Tårarna kommer och rinner ner när ingen annan ser! Saknar att inte få höra din röst, eller att få ett godnatt sms innan jag ska sova. Saknar allt med dig! Men förlåta vissa saker du gjorde kommer jag nog aldrig att göra! Jag kommer nog alltid att älska dig! Jag kan inte ljuga för mig själv längre!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!