Begravning idag då :(

Igår så satte jag på tv:n för att laddaren till datorn sluta ju fungera.. Höll på att få stötar :(.. Men men så fick bli att kolla på tv istället..

Idag då så vakna jag vid 10. Gick upp och tog mig en dusch... Sen fixa lite vad jag skulle ha på mig.. Sen vid 12 tiden åkte jag och pappa inåt stan.. Var ju som sagt begravning idag.. Pappa och jag gick runt lite på stan innan begravningen.. Sen så gick vi upp till biblioteket.. Sen så kom Lasse och så åkte vi upp till lilla aska.. Gick där och kolla lite.. Så kom Catrin och dom med.. Så vi gick upp till hoppets kapell där vi skulle vara.. Kunde inte fatta att Ola låg där i kistan som var framför oss.. Kunde bara inte tro att det var sant.. Men allt gick bra och det var jätte fint.. Tog kort men de kommer upp sen när jag har ork och tid.. Efter begravningen stod vi och prata lite.. Så såg vi alla två personer.. Jag tyckte dom kolla värsta mycket.. Så kom det ju fram till att det var Frida och Erik.. (Erik är Antes son).. Vet inte hur länge sen det var man såg dom.. Men i alla fall. Prata inte något med dom. Vi åkte ner till biblioteket igen.. Pappa lånade tre böcker.. Så åkte vi hem.. Åt mat för en stund sen.. Jätte gott.. Vart potatis och kött och sås.. Mmm jätte gott =).. Nu blir det att kolla på tv:n eftersom min laddare inte funkar till datorn :(.. Men men kan inte göra nått åt det mer än att bli galen.. Aja skriver väl mer sen eller imorgon.. Ha de så bra

Tänker på dig Farbror! Hoppas du har det bra i himlen! R.I.P!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!