dagarna från i onsdags nu då

Onsdag:

Gick upp vid halv 7 sa hej då till Gustaf när han åkte till jobbet. Sen vid halv 8 tog ja bussen till skolan.. Möte Alice och dom vid rese centrum. Så åkte vi tillsammans till skolan. Efter skolan tog ja bussen till skägget.. Gick upp lite fort till mamma hämtade ett par skor som hon köpt sedan åkte ja ut till pappa..
Hos pappa började han packa.. Eftersom vi flyttar snart =).. Sen så gjorde vi inte så mycket mer

Torsdag:
Gick upp rätt tidigt.. Åkte till skolan.. Efter skolan så åkte jag ut till Gustaf =).. Mys och grejer=).. Hehe.. Skoldagen idag var skön.. Ritade typ hela dagen :). Bilder kommer sen någon gång då ja orkar. Blir nog efter flytten.. vi ritade av modeller, sedan så rita vi dom nakna sedan satte vi på dom kläder:P.. Men men bilder kommer som sagt..

Fredag:
Idag så åkte jag till skolan med halv 8 bussen, åt frukost och det innan jag åkte.. Skolan var skön som fan idag då vi gjorde färgcirkeln. På ett stort papper. Så vi fick varsin färg. Två och två jobba vi.. Så det var kul. Vi fortsatte även med det än bit in på eftermiddagen.. Så hade vi mode också.. Skulle sy klart någon lapp vi gjorde föra lektionen men ja läste inte på pappret så det vart fel Jag ska nog läsa anvisningen först nästa gång.. I alla fall efter skolan åkte ja hem till pappa.. Fixa mig lite sen drog ja och pappa till Ljungsbro marken gick runt och kolla lite.. Sedan stötte vi på David och Mattias så gick med dom lite.. Sedan ringde Alice och dom så ja mötte upp dom så gick vi runt lite.. Åt pizza och det.. Så vid halv 10 ca så åkte jag, Mattias och David inåt stan.. Även Mattias syssling Linus och hans två kompisar.. Släppte dom i stan och jag, Mattias och David åkte vidare mot Linghem för dom skulle skjutsa mig till Gustaf så snälla som dom är.. Så väl framme hos Gustaf höll han på med bilen.. Var hos han cirka kvart över 10.. Så höll han på med bilen till cirka 12.. Så vart det mys efter det =)..

Lördag:
Idag har jag inte gjort mycket.. Vakna rätt tidigt.. Var så jävla ljust.. Höll på att få damp för klockan var bara typ 8.. Haha.. Men i alla fall så låg vi och myste och prata lite.. Och låg och drog oss tills typ klockan 12.. Då gick jag ner i en dusch.. Gustaf somnade om.. Försökte få liv i han och bad han umgås lite med mig innan jag skulle hem eftersom jag skulle ta 20 i 2 bussen från han men icke sa Nicke.. Fick typ umgås med han i 20 minuter innan jag åkte därifrån men men.. Så åkte jag till skägget där ja mötte upp pappa.. Så åkte vi hem.. Pappa hade packat massa.. Så nu är det bara mitt rum kvar typ.. Men men det gör jag sen när jag orkar.. Haha imorgon måste det vara gjort för förhoppningsvis flyttar vi då.. Nu blir det film och ta det lugnt..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!