dagarna som varit nu då MKT text

Torsdag:

Idag så har jag inte gjort mycket.. Vi åkte ner till affären och handlade lite.. Så har jag inte gjort så mycket mer än att suttit här framför datorn..

Fredag:

Åkte ut till plutten.. :P.. Åkte med pappa på morgonen när han skulle in till jobbet.. Var hos gull ungen vid 10 tiden.. Satte mig vid datorn. Försökte få igång ljudet så jag kunde kolla film men det ville icke.. Men men så jag kollade på tv i alla fall.. Väntade på att han skulle komma hem från jobbet.. Vid 2 tiden så kom han hem :).. Vart lite mys. Efter det så åt vi lite.. Så spelade han lite och jag började med spela.. Spelade Diablo 2. Vart helt fast i skiten.. Haha.. Så kom han och ville se på tv men det ville inte jag men så fick det bli till slut i alla fall.. Sen vart det mer mys. Sen ännu mer mys.. Sen så spela jag lite till sen så åt vi igen sen gick vi och la oss och jag klia på hans rygg och det :)

Lördag:

Vaknade av att hans mobil ringde.. Så gick han ner... Jag låg kvar och försökte somna om men gick inget bra.. Men men i alla fall sen kom han upp igen. Vart mys pys =).. Sen så gick vi ner båda två kolla lite på tv och det... Sen så kom pappa efter mig.. Så vi åkte hem. Väl hemma så åkte vi ner till affären.. Handlade lite.. Sen så fick jag faktiskt låna med mig spelet hem så jag installerade det och började spela =).. Så spela jag hela kvällen..

Söndag:

Idag så vakna jag vid halv 11 tiden.. Låg kvar och låg vid datorn haha var helt slut efter allt spelande.. Men sen i alla fall gick jag upp så jag och Emma åt frukost vid 13.00.. Haha.. Sen så skjutsade jag och pappa in Emma och Ante till stan för dom skulle hem.. Sen när jag och pappa kom hem igen satte jag mig och spelade..

Måndag:

Idag så väckte pappa mig.. Så jag klädde på mig, åt frukost sen så var det bara att åka iväg inåt stan för pappa skulle jobba.. Vi åkte förbi Ekholmen så jag köpte mig en korsords tidning som jag kunde ha på pappas jobb.. Så åkte vi till pappas jobb.. Jag satte mig med tidningen och började lösa korsord.. Sen så efter några timmar så slutade pappa så då åkte vi hem.. Jag satte mig och spela igen :)..

Tisdag:

Idag så väckte pappa mig igen.. Sa att vi skulle åka.. Men jag han i alla fall klä på mig och äta frukost innan vi skulle åka.. Vi skulle ju träffa prästen klockan halv 11.. Så åkte vi inåt stan och var faktiskt hos prästen klockan halv 11 ganska exakt.. =).. Så satt vi där med henne och prata och bestämde lite psalmer och sånt som vi ska ha nästa onsdag på begravningen.. Det tog en timma och 10 min.. Så efter det gick jag och pappa till lokalen och hälsa på dom där.. Så efter det gick vi en runda på stan. Så gick vi in på begravningsbyrån och sa vilken musik vi ville skulle spelas på begravningen.. Så visste dom inte vad en låt hete eller aa vem som sjöng den så pappa och vi gick till skivbolaget och kollade och efter ett bra tags letande så fråga pappa dom som jobbade där och dom tog fram den direkt.. Så gick vi tillbaka till begravningsbyrån och sa vad hon som sjunger den heter och lite.. Så åkte vi till snabbköket och åt lite mat =).. Så åkte vi hem.. Jag satte mig vid datorn och kolla blocket på om de finns nått hus eller nått som uthyres :P.. Sen så försöker jag installera Windows 7 men det vill tydligen inte :(.. Men men i alla fall.. Nu sitter jag vid datorn här och bloggar och på den andra datorn så spelar jag.. Har bara kvar att döda en gubbe som verkar vara odödlig så e jag klar med spelet.. Imorgon blir det skänninge marken i alla fall!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!