dagarna

Onsdag:

Åkte alla vi 1or till Brevik. Var väl framme i Brevik vid klockan halv 12 tror ja de va.. Så fick vi våra stugor och sånt.. Sen så efter ett tag var det lunch.. Sen så var de något som man skulle göra i grupper.. Typ leta efter uppgifter.. Gick upp för berg och höll på. Höll på att dö kändes de som haha.. Sen efter det så fick vi lite fritid, sen så skulle vi hålla i en spegel och måla självporträtt.. Haha jag hann inte klart.. Så gick vi och åt mat.. Jag, Alice och Ida ville åka hem.. Så försökte få någon och hämta oss men lyckades inte.. Men men i alla fall så grilla vi sen.. Sen va vi med Rickard med mera och snacka och sånt. Så fick Alice och jag nått ryck och får för oss att vi ska bada haha så vi bytte om och gick ner till havet.. Alice hoppa i först sen hoppa vi i tillsammans kallt var de vill ja lova. Sen så gick vi alla upp till stugan igen. Var vakna hela natten.. Jag somna vid 6 på morgonen och vakna vid halv 9 haha.. Men men

Torsdag:

Idag så gick vi o åt frukost.. Sen så gick vi till stugorna o städa sen tog vi våra saker och satte oss o vänta på bussen. När den kom så klev vi på den och satte oss där.. Åkte vid halv 1 var hemma vid halv 3. Tog bussen till skägget sen så kom pappa och hämta mig så vi åkte ner till stan så jag fick nya skor, nya mjukis byxor och två linnen.. Så åkte vi hem åt pizza jag stannade i byn och var med Alice sen när ja kom hem slog ja på en film och somna typ direkt..

Fredag:

Skola idag då :O.. Haha hade något prov sen gick vi och åt så fick vi sluta. Ja gick till försäkringskassan och ordna lite.. Sen gick ja runt på stan och vänta på pappa.. Sen så gick han och ja runt lite åt på Mc Donalds.. Så efter de åkte vi till Tornby.. Sen hem till mamma leta fest men hitta ingen så gick med David, Ante, Emma och Simme till stan.. Mattias kom också upp bakom oss så han gick med oss till stan och var där med oss.. Så gick vi runt och kolla lite.. Sen åkte vi karusell.. Sen kolla vi på Erik sen gick vi hem

Lördag:

Idag har jag inte gjort ett skit.. Vart sjuk.. Inte kul.. Kunde inte somna först för hade sån hosta. Har bara legat i sängen typ..

Söndag:

Vakna rätt tidigt.. Ringde på pappas mobil och jag hörde hur han sa att han va intresserad. Då var det han från Maspelösa som ringde och sa att vi fick huset/lägenheten.. Och pappa tacka ja. Så nästa helg flyttar vi =)... Tjoho... Måste börja packa. Inte för ja har så mycket o packa då allt redan typ e nedpackat sen vi flytta hit haha.. Skola imorgon då om ja e bättre.. Har sko skav, ont i smalbenen, ont i ryggen och världens hosta o träningsverk i magen för ja hostat så mycket Pöss
// Liina
Kommentarer
Postat av: Cissi

nej jag kan fan inte design, en kompis hjälpte mig :P

2010-08-22 @ 20:30:13
URL: http://ceciliav.se
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-22 @ 21:30:40
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

jag kikade in, ha en fin kväll!

2010-08-22 @ 22:09:21
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

vi kan följa varandra:)?

2010-08-22 @ 22:21:42
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: m

Tyvär vann du inte måndagens blogg hos mig.

Men var gärna med nästa vecka igen för då äre

en ny chans på att bli måndagens blogg o kanske äre just DU! som vinner :)



kram <3

2010-08-23 @ 13:44:41
URL: http://michellesfoton.blogg.se/
Postat av: sofiemarie

fin blogg! :) hur är det? :)

2010-08-23 @ 18:25:09
URL: http://sofieemariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!