En ny vecka

Hejsan idag har jag inte gjort så mycket.. Känner mig sjuk men gick till skolan ändå. Efter skolan kom Marcus och hämta mig snäll som han är :).. Så åkte vi till Gustaf.. Gjorde inte så mycket vänta på att Gustaf skulle komma hem :P.. Sen när han kom hem så åkte vi bort till Tallboda och beställde mat :P.. Hehe.. Sen så åkte vi tillbaka hit.. Såg på någon film sen så åkte vi till Biltema.. Han köpte nått som han ska ha till sina nya bilar haha.. Sen i alla fall så kolla vi på fångarna på fortet sedan så gick vi ut och han höll på lite med bilen.. Så gick vi in igen.. Massa mys och även prat..

Tisdag:
Idag så stanna jag hemma från skolan.. Är sjuk :(.. Hostat typ hela natten. Så ska stanna hos Gustaf tills imorgon. Då ska jag till skolan igen vare sig jag e sjuk eller inte.. Idag vet jag inte vad som händer.. Tänkte ta nått att äta men hostar ju så jävla mycket.. Men men skriver väl mer sen eller imorgon..
// Liina
Kommentarer
Postat av: sofiemarie

okej krya på dej :) ja jag är också förkyld men annors har min dag varit riktigt bra :)

2010-08-24 @ 19:34:25
URL: http://sofieemariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!