Flytt flytt och åter flytt

Tjolahopp i Söndags då så packa jag ner det sista i mitt rum. Sen klockan kvart i 3 cirka kom Macke och Mattias och hämta mig och pappa så åkte vi till Maspelösa och pappa skrev kontraktet.. Så åkte vi vidare in till stan för att hämta kärran.. Så ut till pappa igen.. Börja packa in saker i kärran. Bocksegrade bort 4hjulingen då den stanna helt plötsligt.. Men men jag åkte med Mattias i alla fall vi snacka och lite =). Trevligt hade vi i alla fall =).. Skönt att va sams med han nu =).. Sen i alla fall så lyfte vi ur allt och ställde in och det.. Sen tillbaka till pappa och lasta in ännu mer.. Tog oss ända tills 20 i 11 på kvällen.. Så sov vi sista natten i det gamla huset.. Fast jag kunde knappt sova för pappa snarkade.. Usch för de.. Men men i alla fall så somna ja någon gång där på morgonen vid 4-5

I alla fall så väckte pappa mig vid 8 och gapa om att vi skulle hämta Macke och Mattias alltså då i måndags.. Men men bara att gå upp var helt död.. Så åkte efter Mattias och Macke och ännu en dag med att flytta saker.. Allt vart klart vid 3 tiden cirka.. Då åkte vi in med Macke och Mattias sen lämna vi kärran sen åkte vi hem och började ställa i ordning sakerna... Sen så duscha ja i nya lyan med innan läggdags.. Var så sjukt trött så somna nästan direkt haha..

Men men idag då Tisdag så åkte jag till skolan.. Gick hem tidigare för fick så jävla ont i behållarna.. Så åkte upp till Berga där pappa var hos läkaren.. Han har åkt på lugn inflammation.. Så åkte vi till Skägget där ja ladda på min mobil så åkte vi hem.. Jag gick ut en sväng med Rulta.. Sen gick jag in och laga mat. Jaa jag lagade mat idag till mig och pappa.. Så skulle jag nyss ställa upp min bokhylla så jag kunde ställa upp mina saker men nej då då gick den sönder så jag får väl bo i kartonger ett tag till haha.. Nej nu ska jag gå ut med Rulta en gång till.. Sen ska jag väl hjälpa pappa packa upp lite.. Sen så kommer nog Macke, Mattias, David och Simme och hälsar på lite.. Nej nu ska jag gå.. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!