Fredag

Idag så följde jag med pappa till hans jobb.. Dom har ju fotbollsskola :P.. Så satt jag vid datorn lite.. Åt lite mat där med.. Fisk och potatis.. Sen så hade dom vatten krig. Pappas chef fråga om jag ville vara med men nej tack.. Sen så åkte jag och pappa hem.. Gjorde inte så mycket.. Satt vid datorn..

Idag skulle det varit ett år mellan oss.. Fast du sagt att jag fick räkna månaderna så skrev du ändå som du skrev.. Men men skit samma.. Hehe.. Ett år i alla fall skulle det vart idag men jag vet inte ens själv om jag vill ha dig kvar.. Men vi får se... Nu ska jag fokusera på skolan i alla fall.. Så får vi se hur de blir..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!