Måndag- första skoldagen

Hejsan.. Vaknade klockan kvart över 8 idag.. Fixade mig och det. Sen så var de bara att åka in till stan till skolan.. Började vid 10.. Var där lite innan.. Men verkar vara en bra klass =).. Imorgon så ska vi lära känna varandra på förmiddagen sen på eftermiddagen ska vi vara med tvåorna.. Ska på stadsvandring.. HAHA.. Men men i alla fall.. Sen på onsdag åker vi till Brevik och övernattar där =).. Kul ska de bli. Aja ska försöka få in svensk text nu på en film så ska jag kolla på den :P

Efter skolan (alltså klockan 11) tog jag bussen till pappas jobb =).. Sen så åkte vi till Skägget.. Jag hämtade ett par skor som ja ska ha imorgon och prata lite med mamma.. Sen så åkte vi till centrum.. Jag köpte chips och cola =).. Sen så åkte vi hem. Åt nyss med..
// Liina
Kommentarer
Postat av: Bang

Skönt att komma in i sina rutiner igen! :)

2010-08-17 @ 20:42:11
URL: http://vangbang.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja de e ju de, lite segt i början eftersom ja inte gått sen i december :P

2010-08-22 @ 20:21:20
URL: http://littlegirlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!