Måndag :P

Hejsan.. Idag så väckte pappa oss vid halv 8. Jag låg kvar lite och drog mig.. Sen så åkte vi in till stan vid halv 9.. Pappa skjutsade mig till Jenny.. Där så kolla vi på film. Sen så fixade vi oss.. Så gick vi ner till stan.. Skulle ju kolla på jobbet men de blir inget med det för det var inte fast lön.. Så gick vi upp till stan och gick omkring sen så satte mamma in 100 kr på mitt kort så vi åt Mc Donalds =).. Gott .. Sen så hämtade Andreas oss för han hade vart i Ekholmen och handlat så han åkte ändå vägen över stan så vi åkte med han hem.. Hemma hos Jenny så fixade vi oss igen. Skulle dra till måndagsklubben för att se om de var nått att ha men jag glömde mitt leg så vart inget med de.. Men men så drog vi hem till Jenny igen.. Gick upp till Centrum och handla chips och cola.. Sen så gick vi hem till Jenny igen.. Sen så gick jag ut och prata med en patetisk jävla människa! Blir så förbannad! Usch! I alla fall helt störd e han! Har världens blå märke på armen.. Men men i alla fall sen så kolla jag och Jenny klart på filmen.. Sen så gick vi och la oss..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!