Onsdag sen dom andra dagarna..

Onsdag:

Pappa väckte mig tidigt på morgonen.. Vi åkte till pappas jobb.. Jag kolla på film och lite.. Sen när pappa sluta jobbet åkte vi hem. Lämnade hunden och åkte vidare till Skänninge marken.. Var där vid 3 tiden.. Gick där ett bra tag.. Jag köpte två t-shirt, en ny piercing och sen sockervadd. Så åkte jag en karusell med Alexandra och hennes kompis.. Pappa köpte två t-shirt, korv, och gurka.. Vi gick där alltså från klockan 3 till klockan var halv 9.. Träffade även på Natti, Simme, Danne och dom där :P Jane tyckte jag hade blivit lång haha... Sen i alla fall vid halv 9 åkte vi till Vadstena där vi träffa Frida, Sara, Catrin och Kenneth. Tog en fika och snacka lite.. Sen så åkte pappa och jag hem.. Jag var svin trött men fastnade för filmen det regnar köttbullar.. HAHA. Men men..

mina två:
Varför finns det kondomer med jordgubbssmak när alla vet att musen gillar ost?


I Norrland är myggen så stora att det är skönt när dom suger!


pappas två:
Kalorier ska inte räknas dom skall ätas!


Simply the best Chevrolet USA


Torsdag:

Idag så väckte pappa mig vid halv 9.. Så gick jag upp och klädde på mig och så åkte vi till pappas jobb.. Där slog jag upp datorn och satt där.. Var också ute och lekte lite med bollen med Rulta... Hehe hon kom in och tjöt med bollen i munnen så tänkte att ja skulle va lite snäll mot henne och leka lite med henne.. Så kolla jag på film.. Så när pappa sluta jobbet så åkte vi hem lämnade Rulta och tog oss en macka sen så åkte vi ner till Borensberg för att hämta upp Hanna på vägen till Skänninge marken. Så var vi i Skänninge vid halv 5. Så gick vi där fram och tillbaka.. Riktigt kul.. Sen kom David och dom vid halv 9 så åkte jag, David och Ante två karuseller as kul! =).. Så vid halv 11 åkte vi hem.. Var hemma vid 11.. Somna typ direkt när ja la mig i sängen.. Hanna sov hos mig..


Fredag:

Idag väckte pappa oss vid 8 tiden.. Helt död typ.. Träningsverk hade jag i alla fall.. Så klädde vi på oss så åkte vi ner till Borensberg.. Lämnade Hanna.. Sen åkte jag och pappa vidare in till stan.. Pappa släppte av mig hos gullungen.. Så var här vid 10 tiden ca på morgonen.. Kolla på film.. Sen vid 3 tiden så kom han hem.. Då vart det massa mys =).. Så lagade vi lite mat =).. Så vart det ännu mer mys och film.. Höll på att somna i hans knä :p. Värsta söt var han mot mig.. Hehe.. Sen så myste vi hela dagen.. Det var det enda vi gjorde typ.. Kolla på film och tv.. Och bara massa mys pys.. Hur mys som helst..

Lördag:

Igår somna jag vid halv 12.. Första gången på väldigt länge jag somnar så tidigt haha.. Men men i alla fall skönt var de.. Vakna vid 10 tiden.. Så gick jag ner kolla vad gullungen gjorde.. Sen gick jag upp igen kolla på tv.. Sen har jag legat här hela dagen har varit så trött.. Skulle till Robin egentligen men jag orkar inte gå till stationen och ingen kan ju hämta mig :(.. Så i alla fall förut åt vi lite och sånt.. Sen så kom även Marcus och Palmborg hit förut och stannade en liten stund innan dom åkte tillbaka till Oskarshamn.. Dom hade tydligen vart i Mantorp.. Hehe.. Nej nu blir det att kolla på C/o Segemyhr.. Sen blir det att göra choklad bollar.. Är jätte glad för att han inte satt vid datorn nått igår utan bara umgicks med mig.. Det var länge sen! Tog även massa bilder igår på mig själv som kommer läggas upp här inom kort.. Hehe.. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!