Tisdag...

Hejsan.. Idag så vakna ja först vid 7 för då ringde klockan.. Vi skulle ju ta modell bilder idag men så vart det inte.. Fotografen var sjuk tydligen men men.. Så somna jag om.. Vakna vid 13 igen haha.. Men men i alla fall då gjorde jag inte så mycket.. Gick ut i vardagsrummet och lekte lite med Amanda.. Jennys lillasyster.. Men men sen så hade Jenny duschat klart så hon fixade sig.. Sen så gick vi upp till Centrum sen kom pappa vid 16 och hämta mig.. Så vi åkte till Ljungsbro och handla lite.. Så åkte vi hem.. Lagade lite mat sen nu kollar vi på C/o segemyhr. Blir att duscha sen.. Imorgon är det begravning.. Ska lägga in bilderna sen idag med om jag orkar.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!