11\12

Hejsan. Igår så gjorde vi inte så mycket. Jag fick veta att jag blivit faster. Så jag åkte till sjukan och möte upp ante och pappa så åkte vi till skägget och hämtade några saker som min bror och dom behövde. Sedan åkte vi tillbaka till sjukan och då följde jag och hanna med upp och kolla på det lilla underverket:) jätte söt var bebisen:) det vart en kille. Sedan så gick jag till lucas. Tog några öl så åkte jag till min kusin skulle sovit där. Jag och hanna gick till mc donalds sedan hem till min kusin. Så ringde lucas och bad mig komma hem. Så jag tog bussen hem och gick ifrån tinnerbäcksbadet och hem:). Sedan så gjorde vi inte så mycket satt och prata och tog några öl. Idag så gick jag upp ganska så tidigt eftersom vi skulle till mormor. Så gick upp och fixade mig var helt slut. Men men sedan kom min faster och hämtade upp mig. Så åkte vi till mormor där jag träffade nästan alla i släckten. Kul var det. Nu är jag hemma.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!