13/12

Hejsan. Igår så gjorde vi inte mycket. Kolla på film och lite :D.. Mys vart det med! Och det gillar vi!
Idag försov jag mig.. Ovanligt va? Eller inte. Men men kom till skolan vid halv 11 hade o förberett prov. Inte så kul men det gick bra. Nu har jag engelska och vi gör inte så mycket på den. Sedan har jag en timmes rast och vet inte vad som händer då. Sedan har jag estet sen slutar jag. Är så skoltrött vill hem nu! Bara lägga sig i sängen och sova skulle inte vara helt fel! Usch. Förkyld är jag med! Men men nu ska jag jobba lite..
// Liina
Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Tipsar om en fototävling i samarbete med Royal Canin! Har du Sveriges sötaste katt?



Besök bloggen för mer information.



Ha en fortsatt härlig Lucia.

2010-12-13 @ 13:14:14
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!