16/12

I tisdags så gjorde vi inte så mycket.. Tog det lugnt. Felicia och Lolloh kom hit :D.. Sen Sofia och två till.. Dom drack lite. Jag tog en öl och typ 4 shots.. Sen skulle vi följa Felicias kompis hem och då satte jag mig på huk sedan hade jag bara ramlat bakåt så fick åka upp till akuten. Men men går inte in på detaljer här..
Igår så gjorde jag inte så mycket drog till skolan. Men dom sa att jag skulle gå hem och vila i stället. Så jag gick hem. Jag gick till Tannefors och skulle ta bussen därifrån men då messade Robin och sa att jag skulle komma upp en sväng så jag gick till han en sväng. Sedan så drog jag till stan och köpte cigg sen hem.. Sen kom Lucas och Tomas hit. Och jag åkte och träffade Daniel :D.. Skoj. Jag följde med han till ikea och sen ikano.. Kul kul. Sedan så skjutsade vi hem T. Sedan skjutsade han hem mig. Jag skulle åkt till Jeanette men missade första bussen så la mig ner och skulle vila och råkade somna.
Idag så har jag inte gjort så mycket. Fick äntligen sova ut. Vaknade av att Tomas inte låg bredvid mig. Men men. Lolloh är här. Lucas och Tomas drog och skulle träna. Jag och Lolloh ska laga mat snart :D.. Gott...
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!