19/12

igår så åkte jag till Jeanette och Hanna.. Jag somnade skit tidigt, men Danne ringde mig 10 gånger inatt för han ville väcka mig. Fick ett antal sms ifrån han med :D.. Kul kul.. Idag så väckte Hanna mig och sa att vi skulle gå till affären. Så jag klädde på mig så gick vi. Sen när vi kom tillbaka så åt vi frukost.. Och då var klockan bara 11.. Haha.. Sedan har vi inte gjort så mycket.. Kollat på film och bara tagit det lugnt.. Blir att ta det lugnt ikväll.. Ska nog till skolan imorgon.. Puss puss
// Liina
Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Kul att du är med i veckans blogg



Lycka till!



Haft en bra helg annars?

2010-12-19 @ 20:12:54
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: Jodå, ligger på soffan och slappar med en glögg =)

2010-12-19 @ 22:29:24
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!