20/12

4 dagar kvar till jul! Igår gjorde vi inte mycket tog det bara lugnt. Så jävla skönt! Idag gick vi upp vid 9 redan :D.. Duktiga vi är .. Jag tänker tillbaka och saknar. Men jag vet inte riktigt vad jag saknar. Men jag tror det är dig! Men jag är glad att vi fått tillbaka kontaken igen! Jag saknar mer för varje dag. Jag saknar nått så fruktansvärt. Men det kommer bli bra. Det kommer lösa sig! Jag vet det! Och det känns så bra! Men men idag vet jag inte vad som händer. Ta det lugnt . Ska nog till Lucas sen och hämta mina saker.. Behöver inte gå in på detaljer här... Puss
// Liina
Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i Veckans blogg hos mig.

Nu är vinnarna korade! Kanske var det du som vann.



Inför nästa vecka blir det Veckans Blogg Jul Special!



Ha en fortsatt härlig måndag!

2010-12-20 @ 11:55:59
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!