2/12

Hejsan. Inatt har jag vaknat av att jag hostat som fan. Men men.. Idag så har jag inte gjort mycket. Pappa kom efter mig så åkte hem till han =).. Vi lagade lite mat och det. Och jag kollade på min telefon så sa David att jag skulle testa hans kort i min telefon så gjorde de och givetvis hade jag satt mitt kort åt fel håll! Haha konstigt då att telefonen inte funkade.. Men nu funkar den så funderar på att byta mobil med min bror :D.. Men men får se.. Har ju inte använt mobilen något. Så den är ju helt ny.. Vill till affären men inte så lätt då pappas bil inte startar. Men men imorgon blir det att åka till skägget och prata med Mattias om en tatuering och lite.. Sen hem =).. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!