27/12

Hejsan.. Igår så gick jag ut och lekte med hundarna i över 1 timme i snön.. Var jävligt kul. Snön var upp till knäna på mig :D. Sedan gick jag in och kolla andra avenyn.. Idag så vakna jag jävligt sent.. Gick upp och laga ravioli :D.. Sedan så åkte mamma och Bengt till affären. När dom kom hem hade Bengt köpt Coca cola till mig :D.. Tack :D.. Sedan vid 4 åkte mamma och jag hem och under dom dagarna vi varit hos Bengt har jag hunnit kolla på 34 avsnitt av andra avenyn :D.. På vägen hem sjöng mamma och jag allsång i bilen. Sedan skulle jag försöka få upp mitt tuggummi packet.. Tog cirka 5 minuter haha.. Men sedan så åkte vi hem till mamma lämnade Tess.. Sedan till biltema.. Sedan så åkte vi över till Ikano.. Mamma köpte ett par jeans till mig och ett par trosor :D.. Tack mamma.. Sedan så åkte vi över till Mc Donalds :D.. Så skjutsade mamma mig till Jeanette.. Kom på att jag glömde köpa hårfärg.. Men det får jag göra imorgon :D.. För då ska jag och Jeanette gå på stan har jag bestämt.. Nu blir det att hoppa in i en dusch :D.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!