3/12

Hejsan. Idag gjorde jag inte mycket fick sova ut, äntligen ;).. Men men.. Hostan hade försvunnit och jag var hur glad som helst.. Men men jag och min bror bytte mobil.. Så han fick min nya och jag hans.. Så satt vi med dom... Sedan så gick pappa ut och kolla om bilen startade och det gjorde den så vi åkte till affären.. Så handlade vi lite  och sedan så åkte vi hem.. Pappa började med maten och jag gjorde inte så mycket.. Kollade på tv.. Sedan efter vi ätit så skjutsade dom hem mig till Lucas.. Där så var Felicia :).. Men men började fixa mig och sedan kom Larsha och dom.. Sedan började vi ta några öl.. Gott gott.. Jag ville ner till stan men fick ej vet ej varför.. Men men drog till Johannelund och träffade Robin och hans syster och hennes pojkvän... Trevligt hade vi i alla fall.. Sedan gick jag och Robin hem till han.. Vi badade badkar och allt =).. Sjukt men sant.. Men med kläder på! Sen så höll han mig vaken och grejer för han skulle upp och hjälpa sin chef idag då (4/12).. Helt slut e jag nu men men.. Blir att dra hem till Lucas senare sen för nu orkar jag inte.. Hejs
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!