7/12

Igår så så kom Fella :D.. Mysigt.. Vi gjorde inte så mycket kolla på tv och så. Jag laga lite mat sen fick jag sjukt ont i magen.. Så gick och la mig. I morse ringde Sanna vid halv 9 och fråga vart jag var.. Kändes som om jag äntligen fick sova ut så var rätt pigg.. Åkte ner till tinne bäcks badet och möte upp Sanna så gick vi till Sporthallen :D.. Där hade vi idrott men jag var inte med.. Sedan så gick jag, Sanna, Ida, och Lisah ner till stan och åt på Mc Donalds och nu sitter vi i skolan och har Naturkunskap. Ska ha betyg samtal snart haha.. Men men efter skolan drar jag till mamma en sväng sedan hem till Lucas igen :D.. Puss puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!