8/12

Hejsan. Igår gjorde vi inte mycket. Jag drog till Skägget till mamma. Sedan träffade jag Jenny :D.. Drog upp till Centrum. Vakten klaga på hunden så mamma, Macke och Mattias kom upp. Macke skönaste bara du kanske ska byta jobb du är kanske hundrädd? Han abra nej det är jag inte. Macke bara byt jobb ändå.. Sen bara mamma sa mörkhyade då sa vakten somalier heter det då sa Macke nej det heter negrer. HAHA.. Men men. Sen drog jag och Jenny hem till henne och kolla på film. Sedan skulle hon följa mig till bussen så kom vi på att hon kunde ju följa med. Så hem till Jenny igen och sedan till Centrum för att ta bussen hem till Lucas. Satt på resecentrum ett tag och vänta på bussen, Den skulle bara gå till stan men han var snäll och skjutsade oss till Eskadern ändå :D.. Hemma hos Lucas var Tomas också :D.. Trevligt hade vi. Sedan så lade jag mig i sängen och Tomas envisades med att sova där med.. Men vart inte mycket sova för Lucas höll oss vakna haha..
I morse så kom Lolloh hit rätt tidigt med cigg haha.. Vi hade inga cigg.. Tomas drog till skolan.. Men men sedan har vi inte gjort mycket idag.. Bara tagit det lugnt. Jag har tvättat allt. :D.. Duktig känner jag mig :D..  Blir en lugn kväll :D
// Liina
Kommentarer
Postat av: G F

Hejhej :d:d:d

2010-12-08 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!