9\12

Hejsan:) idag så har vi inte gjort mycket. Åkte till skäggetorp förut. Gick upp till mamma en sväng. Prata lite med henne. Sedan gick jag och Lolloh upp till centrum. Jag handlade godis. Sedan gick vi till hallen och kollade när lucas och dom spelade lite bandy. Sedan tog vi bussen hem. Lucas laga hamburgare. Sen gjorde jag hamburgare till mig och Lollo. Har kollat på mtv:) ska snart in i en dusch och sedan lägga mig och kolla film. Ska upp till skolan imorgon men är skoltrött. Men ska kämpa är ju bara en vecka kvar sedan har vi ju lov. Ska fan klara det nu. Förut har jag blivit skol trött långt innan lovet men nu bara två veckor innan lovet. Och det känns bra faktiskt att det inte kom tidigare. För då hade jag nog skitit i det. Men nu är det bara en vecka kvar och det ska jag fan orka! Och det kommer jag göra. Nej godnatt på er skriver mer imorgon!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!