dagen efter julafton

Igår då så kom Natti och hennes pappa och hämta mig, Macke, Simme och Thindra.. Så släppte han av oss i skägget. Så åkte dom vidare. Jag, Macke och Thindra gick upp till Macke.. =).. Efter ett tag kom Kimberly, Anton och Erica hem :D.. Då öppnade dom julklappar.. Kimberly hade fått två stora soppsäckar med julklappar redan.. Så åt vi lite mat så kom mamma upp också :D.. Sen gick jag och mamma hem. Jag gick till macken vid halv 11.. Köpte lite chips och det :D.. Sen gick jag och la mig och kolla på andra avenyn..

Idag så skulle jag åka till Jeanette men vart inte så.. Gick ut med hundarna i morse.. Så gick jag upp till Erica och dom.. Lekte lite med Kimberly. Sedan gick jag hem till mamma.. Vi åkte upp till centrum, sen åkte vi till maxi sedan så åkte vi till Rusta sedan nu sitter vi hos Bengt.. Jag och mamma hade allsång i bilen :D.. Kul var det :D.. Kul kul.. Ska färga håret med :D Hoppas det blir bra! Skriver mer imorgon!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!