Nyår idag

Jahop. Spela bingo lotto.. Van inget. Fick ett sms av Lolloh där det stod att hon var på väg till Uppsala och skulle hamna på inlåst!. Fan gumman jag älskar dig och kommer sakna dig så sjukt mycket.. Fan du fanns ju alltid där! Jag saknar dig så sjukt mycket. Gumman jag kommer skriva till dig hela tiden! Vi ska inte tappa kontakten tack vare det här. Ditt nyår är helt förstört nu. Jag ska dricka åt dig. Ska fira mitt nyår för dig gumman! Jag lever för dig! Och jag hoppas du kommer komma ihåg mig! Jag älskar dig så sjukt mycket Lolloh! Du fanns alltid där för mig! Fan Lolloh! Jag älskar dig!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!